Sunday, February 25, 2007

SMART TAG

Adoih, tk kena mengena aku telah terkina. Aku ni memang tk berapa suke sgt nak citer pasal diri aku ni. Tp pasal aku dah kena tag gak (ada la kawan aku sorang ni.. dusy dusy sama lindosh), aku terpaksa la menyeporting kan diri aku ni ha. Ni sume 13may punye keje la yg start dulu ni ish


6 bende pelik tapi benar pasal tedungs

  1. mak aku cakap aku kecik2 dulu suka tido kaki kat atas
  2. bangun pagi aku kena menonggeng dulu
  3. antara limau ngan asam, aku pilih tembikai
  4. gepren pertama aku Julia Rais
  5. kalau bulu tgn ngan kaki aku ni bleh dijual, dah lamo pakcik kayo
  6. org kata aku ni memang mcm tom cruise, tang telinga die je la

Tu le 6 bende pelik aku ni, kalau korang tk caya sudah

...................................................................

Rules & Regulations:

Each player of this game starts out by giving 6 weird things about themselves. People who get tagged need to write in a blog of their own 6 weird things as well as state the rules clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names. After you do that, leave them each a comment letting them know you tagged them and to read your blog!

Mangsa seterusnya ialah……

noushy

lipan

debik

honey

lanrambai

sapa2 terkena tu, korang jgn le marah kat aku ek


17 comments:

wan said...

pelik yang kelakar :D

lindosh said...

kalau bulu tgn ngan kaki aku ni bleh dijual, dah lamo pakcik kayo <-- huahaua.. mesti tak larat nak kira..

btw.. mekacihh kerna menyepotingkann diri.. caya lah bro :P

Lan Rambai said...

chehhhhh... hampehsssss.... tapi takper.. cukup lagi 12 orang tag aku baru aku buat hahahaha

Kaklong said...

salam,

errr..percaya..percaya..

achik said...

tom cruise kunun... haha ;p

debikdebuk said...

Mak aku cakap kalau tidur menonggeng tu banyak cacing. Kesian ko kan. Mesti perut ko kembung time kecik dulu. Ko makanlah Zentel,(jangan nak menggentel jer...aduhh...apasal cubit abang???!!!)

Aku Bukan Bidadari said...

heheh yang menongeng pepagi tu sebab nk kuar kan air kan??

tedungS said...

wan
tenkiu tenkiu

lind
tp tkleh lwn matsaleh, diorang lg mengalahkan siamang, siap ngan kat blkg badan lagi uwek

lan
khehkeh.. wei buat le cepat

kalong
t acih daun keladi, kalau boleh percaya le lagi

achik
eleh, jeles le tu

debik
menonggeng tu pasal aku kecik2 dulu slalu kencing malam oppss

aku
ha.. pandai pun. tp tu dulu2 le ;p

Noushy Syah said...

ngeh ngehhhh....eh eh rasa2 bukan tinga aje yang cam Tom Kurush, ade menda lain lagi yang sama..fikir baik2...ishk ishkkk...tehehehhehe

blackpurple said...

Telinga Tom Criuse tu macamana ha? he he he

Lan Rambai said...

dah.. aku dah buat dahhh!

13may said...

hahha....

la ni tidoq, apa yg kat ataih???

hahha....

david santos said...

Hello!
This work is very good.
thank you

tedungS said...

noush
ade lg yg same? ape plak tu ek? ;p

bp
ko tgk gambo katun aku tu, ha.. sama le tu

lan
wokeh, nnt aku komen

achik
heheh, telinge je

13may
'kawan' aku sorang tu la yg bangun dulu, sapa lg hehe

david
tenkiu, ko dtg le lagi

Sastri said...

adeh... ramai yg dah jawab nih...

ontahsapo said...

perkara no 4 tu, aku rasa julia rais pun akan tulis benda yg sama.... kalau dia kena tagged la..

tedungS said...

sas
ko takde apa2 utk dishare ke

OS
ko mmg betul kuikui