Peraduan

Cerita ni berlaku kat KL beberapa tahun yg lepas. Ada satu mamat ni, kira org kuat agama ni, baru kawin, tapi tak pernah tengok bini dia. Pada malam yg ke-2, dia pg jumpa tok imam yg jd tukang akad dia.

Mamat: Tn Hj, saya nak tanya skit ni boleh tak?
Tok Imam: Tanya la, banyak pun takpe
M: Saya rasa bini saya ni cacat le..
TI: Eh takde lah. Aku kenal Milah tu dari kecik lagi!
M: Tapi apsal bila saya masuk bilik nak ‘beradu’, saya rasa kaki dia mcm takde pun.?

Tok Imam tu pun heran. Puas dia pikir apsal si Milah boleh jadi mcm tu. Dekat 5 minit dia pikir, dia rasa dia tahu kenapa..

TI: Macam nilah, malam ni kau masuk tidor lambat skit. Lepas tu kau masuk bilik, kau terus naik atas katil. Lepas 5 minit, kau terus lari buka lampu bilik kau tu.
M: Apasal lak Tn Hj?
TI: Kau buat je lah, jgn banyak songel.

Mamat pun buat la camana Tok Imam pesan. Mmg betul la ckp Tok Imam tu, bini dia tak cacat. Sebab dua2 kaki bini dia dah ada kat belakang tengkuk!

Comments

Hahaha..giler lawak..
heheh sib baik kat tengkuk..
13may said…
hahha....hahha....

pastu..pastu..apa jadik????

hahahahhaa....
Noushy Syah said…
muahahhahahaha..marvellous, marvellous..she's EVEREADY dah..aiseyyy..buat2 tak faham pulak suami dia tuh, innocent betui ahaksss...kui kui kui kui...wider than butterfly muahhahahaha..brilliant arr paler hotak u ni tedungs...
debikdebuk said…
aku bawah umur la... tak paham la... nanti la aku tanya org yang lebih tua dari aku....
Anonymous said…
pergh, kaki belakang tengkuk! dalam masuk tu kehkhe
Unknown said…
aku nak gelak je dulu.. tak brani nak komen.. tapi nak gelak lagik kehkehkeh
Masy said…
alamak siyes tak paham
Ayaq said…
arrrrrrrrrr.

Paham ke tak aku neh?

Emmmm. Paham.

Tapi macam tak paham le pulak.
Huh....Alt F4

Ustaz yana ajar Munakahat aku kata, selain bukak baju dan bukak seluar memang la kena bukak kaki. Itu ustaz aku katalah.
Lan Rambai said…
hampehhh. hihihi
TedungS said…
aku
die tu dulu ahlil gimnastik negeri china kot

13
pastu pastu.. ala lu tanya lak lagi.. ;p

noush
wider than buterfly, tu pun brilliant gak tu hehe

debik
oi 27 tu bwh umur lagi ke he :-D

kak ta
dalam jgn tak dalam haha

lind
tu kira komen gak la tu heheh

masy
ish, takkan tk paham lagi kot... ;)

ayaq
ish, aku lak tk paham kat ko ni plak

lan
kena lu haha
Kemat said…
err..boleh ker kaki sampai tengkuk..(sesajer tanay wat2 x paham nie)
Anonymous said…
tak paham.wohooo
TedungS said…
kemat
sampai tu je la kot. kalau gimnas cina tu mungkin bleh bengkok lagi le kot

skid8
ler lu.. tu dia dah ready nk projek le brade ;p
Anonymous said…
...
ubisetela said…
ish ish.. i'm 15.. I'm not supposed to read this :P
TedungS said…
skid8
,,,,,,

ubi
u 15? alamak, kena sebat le aku nnt ;p
TedungS said…
BP
lupa lak nk bls komen ko hehe. sapa ustad tu, meh intro kat aku, aku nk gak belajar ngan die ;p
me3n said…
tak paham dow haha.

Popular posts from this blog

Kambek

Eidul Mubarak

Krisis Umur