Aku Famous

Ish tak sangkanya, betapa famousnya nama aku kat Indonesia. Mmg tak sangka betul, bila 4-5 Indonesian students cakap kat aku baru aku perasan. Lebih kurang sama famous gaklah nama aku ni dengan CT diorang cakap. Pergh.. hidung aku pun naik mula la kembang kemut nak tahan macho. Tapi rupanya diorang kaitkan nama aku dgn Dr Azahari Hussin yg plot Bali bombing few yrs ago. Ceh... hampeh betol. Patut la masa aku pegi Pekan Baru (post aku 5/6/06) Imigresen diorang tgk aku satu macam je. Aku mati2 la igt diorang dok admire kehenseman aku!

Comments

ubisetela said…
hahaha...
notorious one!
arianna adrizal said…
kehkehkkeh..
takpe, janji famous ok! ;P
Pengganas tak apa jangan per*g*l bersiri........hahaha...
TedungS said…
ubi - hehe.. yupp, gelabah gak

aria - bila lagi nk merasa stardom ;p

black - hahaha
TedungS said…
btb - eh, bukan montel tu dah pencen ke? hahah
Anonymous said…
eh.. muka tedung tu cam muka u la...
TedungS said…
ha.. tu baru muka nya ;p

Popular posts from this blog

Kambek

Eidul Mubarak

Krisis Umur