Sunday, September 28, 2008

Salam Eidul Fitri

Aku sangkakan kehidupan sebagai seorang pelajar pada tahun lepas adalah amat sibuk. Tak ku sangka apabila dah pulang ke tanahair bolehland ni, lagi tinggi kesibukan aku rupa-rupanya. Maklumlah, sekarang ni waktu cari makan; kais pagi makan petang. Tak boleh lah aku nak 'merendek' ke sana sini lagi dah.

Walaubagaimanapun, TedungS sekeluarga ingin mengucapkan Salam Eid Fitri dan maaf dipinta di atas segala kesilapan yang tidak mahupun tersengajakan. Tahun ini aku akan merasai ketupat yang sebenar, tahun lepas kena buat sindri. Selamat memandu ke kampung/bandar halaman masing-masing. Kalau terjumpa pemandu/penunggang yang hampas etikanya itu, jangan lah diherdik atau mahu dilanggari mereka itu. Kurang pahala kita tu.... Akhir kata, salam sejahtera

13 comments:

kemat said...

SALAM AIDILFITRI. MAAF ZAHIR BATIN.

Ayaq masak said...

Selamat hari raya maaf zahir batin

13may said...

Selamat hari raya!

tintaHati said...

Salam aidilfitri. maaf zahir batin.. mana gambar raya? ;P

TedungS said...

kemat, ayaq, 13may, tinta
Selamat Hari Raya kat korang semua

akirasuri said...

Selamat Hari Raya Bro..
Maaf zahir batin.. :)

Lan Rambai said...

selamatttttttt makannnnnn

r@tn@ said...

selamat hari raye...

duit raye?

faridmw said...

salam.. selamat hari taya... maaf zahir batin.. senym selalu..

Masy said...

samat beraya

~mardihah~ said...

salam aidilfitri ya...:)

maaf zahir dan batin...nak duit gayo...

13may said...

bro...apa cerita la nih???

hehhe hehhe

en_me said...

salam pagi jumaat abang tedungs itteww..