Tuesday, September 09, 2008

Salam Ramadhan

Salam menyambut bulan ramadhan yang mulia. Aku agak kesibukan untuk meng'update'kan blog, tapi insyalah aku akan cuba dalam masa terdekat. Alhamdulillah, aku dan sidia selamat pulang mengerjakan umrah baru-baru ini. Terima kasih atas doa korang semua, nanti aku poskan gambar-gambar mana yang patut.

12 comments:

Ayaq masak said...

Selamat posa!!

debikdebuk said...

...

Alhamdulillah.. doaka aku akan sampai di sana nanti..


...

Masy said...

ingatkan gi buat haji sekali heheh. ok ok aku tabah menunggu gambo ko ;)

achik said...

salam ramadhan en tedungs :)

tintaHati said...

Selamat kembali n selamat menjalani ibadah puasa. Rindu nak ke sana lagi :) Sehat ka?

Titicaca said...

Selamat kembali dan selamat berpuasa n selamat beraya..hehe..

blackpurple @ jowopinter said...

Alhamdulillah! Bila nak naik Haji pulak bro'?

:)

kawaii_desu said...

Salam ramadhan ye bro...

tak boleh merapu dah hehehe

Sastri said...

alhamdulillah, dah selamat mengerjakannya dan selamat kembali...

selamat berpuasa bro...

TedungS said...

ayaq
timakasih

debik
insyalah, ada rezeki nanti boleh la

masy
haji tu nanti dulu ah..

achik
tkasih achik

TedungS said...

tinta
tkasih. kami sihat belaka

titi
sama2 la no..

BP
insyalah setahun dua ni bila ada rezeki

TedungS said...

kawai
ye ye betul :p

sas
tkasih. sama2 la no...