Thursday, August 02, 2007

Dok Dang

Tu bunyi orang Terengganu mengatakan, aku tak sempat. Buat masa ni, aku telah dihumbankan dengan berbagai esenmen (assgt), kehidupan seorang budak sekolah tua. Jadi aku tak sempat nak menghapdetkan en3 aku dan juga meliwat blog2 korang semua. Bagi aku masa skit no..

See yahh

14 comments:

Sastri said...

setelah banyak berjalan, tiba dah masanya untuk buat assignment ek... :p

aku said...

silakan...slmt beresemen..

CiK BaWaNg said...

ye...sile sile beresenmen...cik bawang akan meneruskan perjalan "mari berseronok dan bercuti sakan"...thehehehe

Nailofar ~* said...

selamat ber'esesmen'

hehehe :D

kurekuredalamperahu said...

itu macam ka?

lindosh said...

tek ur taim bro hohohoh

aria ayumi said...

uhu.. ptt le jarang nampak die dh... dok dang rupanya... xpe.. take ur time... kite pun sibuk nagn esaimen gaks... :)

MINAH CELOTEH said...

Mmg mmg.....masa itu emas. Lebih baik menggunakan masa yg dah tua utk buat esenmen ;P

debikdebuk said...

saja je nak meliwat blog ko ni... apa khabar...

Noushy Syah said...

hehehehe....buat esemen elok2 wokey??? nti shaye potong markah!!X bole blk kampung!!

skidg8 said...

selamat buat esainmen!

ad3ck said...

selamat ber-ass-ass-ment haha.

TedungS said...

tkasih atas keperihatinan korang semua no..

nanonano said...

tambah sket lg.

dok dang spak / dok dang starang baroh

sekian. :p