Shakalakalaka Boom

Waktu sekarang adalah amat afdal utk mencari Lailatul-Qadr, malam seribu bulan. Aku rasa tak payah la nak menceritakan pasal LQ ni, semua dah tau. So beramal ibadat la kita bebanyak ek..

Dalam masa yg sama, ada dua event yg menarik buat minggu ni. Rugby WC dan F1. Minat aku agak pudar selepas Schumi bersara, tp kehadiran Hamilton adalah amat memberangsangkan dengan menendang bontot Alonso dgn penuh bergaya thn ni (aku mmg menyampah tgk Alonso tu). Tak lupa juga Go Go Raikonen!!

Satu lagi, RWC. Aku dulu ada main rugby masa muda2 dulu (masih muda lagi ni). Jadi Hooker, bukan pelacur le ngok, tp yg dok tgh2 masa scrum. Mmg siok game ni, tp lepas aku main satu match aku terus retire. Kalau aku 6 foot + tu tkpe la, tp lebih kurang Maradona je tinggi aku ni.. heheh. W’bpun, minat aku kat rugby mmg tk pernah pudar. Malam esok lepas Tarawih, OZ v England. (Aku support any team but Aussie, lebih kurang ABU gak lah – Anything But m.United heheh!). Cerita pasal Premier League ni, GO GO ARSEnal!! Yeeha… Chels**t S***s! Sori Noush ;p

Dah dah, jom amal ibadat balik…

Comments

Noushy Syah said…
Uhuks uhuksss....

But definitely gunners-leading in style now...it feels good to be up, I mean when onced Chelsea was up that time..I feel good, but now..my tummy banyak butterfly!!!

xpe go go Arsenal, or even Liver-fooool I tak kesah asal not emmm United..hehehe..

p/s but my faithful remains
p/p/s Hamilton is our Briton F1 tuh..hehehe,cayalah, tp Raikonen is my evergreen...
kawaii_desu said…
huhu
tak dapek den nak nolong eh
HazuraHamzah said…
tak pandai main bola, asyik sepak kena keting jer...

penah skali jer tgk bola kat stadium klh plak tu! hampeh tul la..
AppleB said…
mek tak paham la apa cerita neh

*garuk-garuk kepala sambil berkerut dahi*
TedungS said…
noush
for the time being, am enjoying it to the fullest hehe
though i'm not as faithful as you are ;p

we're talking abt football here mkay

kawai
heheh

hazu
tu dh kaki bangku tu, same la cam aku haha

apple
yg mana satu? tang hooker tu ke?
13may said…
Selamat Hari Raya...
Maaf Zahir Batin :)
kuchalana said…
Jonny Walkinson do it again for the game last night. Huhu... klu dia xda aku rasa bungkus la England..

* Waisale Sarevi.. the best ever scrumhalf... ole...
akirasuri said…
ha ha ha..
saya gelar rugby tu permainan lelaki-lelaki ganas..
kihkihkih..

go go arsegal! :D
Unknown said…
hish hishh.. kueh raya byk tak? hihih
faridmw said…
salam..
selamat berpuasa..selamat hari raya...
asyik pasukan diminati kalah ja..
susah tul ...
me3n said…
M.U menang 4-0 bro. ;p.
Masy said…
*zzzzzz*
biler lik mesia???
arghhhhhhhhhhh ...
allblacks lost to france...bongok betul
Hidup Hamilton!

Kau tak balik mlaysia ke bro' raya ni..?
TedungS said…
13may
sama2 la no

kucha
yeehaa, padan muka aussie! heheh

akira
ganas tp gentleman tau :)

lindosh
tk pun :(

ad3k
aku tau ceh :(

farid
saberrr bang, saberrr (pelat indon)
TedungS said…
tiara
bulan 12 cik kak, tk sabar2 dah ni

masy
aik, tk posa pn ngantuk lagi?

missy
mmg ngok, sakit hati tgk france main..!

BP
tk le bro, tp kat sini meriah gak. nanti aku update kan
Sastri said…
aik... dua2 sukan kesukaanku... tapi F1 sejak schumi takde, memang tak ikut dah... but my hero will always be ayrton senna... keskeskes... rugby plak, sokong All Blacks laa apa lagi... but at the same time, rooting for Wallabies gak... soccer, err... i was a liverpool fan since i was a lil girl... but now, hmmm... dunno... sokong yang menang la kot... :p
Ayaq said…
selamat rayaaaaaaaaa
achik said…
selamat hari raya utk en tedungs sekeluarga.. maaf zahir batin.. :)
skidg8 said…
Rugby - tengok je
Bola - tengok je.

uu..sure bergaya abg ted ms scrum kan. hoho

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1428H
Maaf Zahir Batin
zafi said…
hello bro!!!
bila nak balik?
hehehehheeh
meh la makan lemang sinih!
slemat hari raya
maaf zahir batin!
aria ayumi said…
salam aidilfitri encik ted... huhu maaf klw ade slh silap kite... :)
Kemat said…
dude, australia dah tearkeluar, new zealand pun dah out, saper rasa2 leh champs.. afrika selatan?
TedungS said…
Sas
Betol tu, sejak Schumi tkde ni hilang selera nk tgk..

ayaq
same-same..... meh ktupat skit

achik
sama gak la dari kami di sini

skid8
mmg bergaya, bergaya thn sakit keskes

zafi
aku makan lemang cap kangaru je la kat sini.. heheh

aria
sesame la ek :)

kemat
aku support england lah kali ni, walaupun dh tk brp minat nk tgk dah

Popular posts from this blog

Kambek

Eidul Mubarak

Krisis Umur