Saturday, November 03, 2007

Dasar Ulau

YES!! Tinggal lagi 33 hari lagi nak pulang ke tanahair. Walaubagaimana busuk pun bau air najis khinzir dekat kawasan Lukut dan asap jerebu yg sering bertiup dari negara Nusantara, aku masih tetap merindui negara Bolehland yg tercinta ni. Cuma sebulan terakhir ni aku tersangkut lagi dgn kerja2 sekolah yg walaupun tk byk tp tetap membebankan. Tu la pasal blog aku sudah bersawang semula. Saki baki rendang ketupat pun masih melekat dalam perut aku yang telah mula menjadi berkotak semula hasil dari lawatan aku ke gim setelah hampir 2 thn ku tinggalkan. Skrg aku sekeluarga telah mula sibuk mengemaskan apa2 yg patut disimpan dan di bawa balik. Ada juga ku sampaikan hasrat utk membawa pulang anak dara Lebanon yg tak terkata cantiknye tu, tp korang tau2 je la apa jawapan yg terbaik hinggap kat kepala lutut aku ni.
Tak sabar-sabar dah ni. Restoran mamak 24 jam, here I cum......!!!
*Aku tk dpt nk meliwat blog korang sangat, sori la ek. Tenkiu la kat korang2 yg masih setia kat aku ni. Balik Mesia nnt, aku akan menjadi blogger yang mantap semula..

22 comments:

skidg8 said...

tak sempat2 pon, sempat jugak melawat blog sy kan.. tenkiu abg ted.

abg ted. kanggaru @ koala sekor.

cenderahati.

ye?

tuk sy yer.

tq.

yey! abg ted nak bg sekor.

yey!

...hihi...

Noushy Syah said...

Wahh patutlah slow in updating..
dah nak balik keBOlehland rupanya..all the best yea, org kata tempat jatuh lagi dikenang...kan kan ..sambunglah sendiri kalau masih ingat kata2 tu yea..hehhehe..

Jentayutiara~LaDy In ReD said...

sambil MENGHITUNG HARI jangan lupa BERNAFAS ya!

achik said...

wah2 tgh menghitung hari nak balik Bolehland rupanya.. dah balik nanti, jgn lupa tunaikan janji plak ek.. jadi blogger yg mantap.. hahaha ;p


jgn mengulau je..

AphroditeKuzz said...

welcome home...
orang baru nak pi sana, dia dah nak balik..
saja kaaa tu...
koala bear sekoq...!

kemat said...

kembali berkhidmat di bumi tercinta inikah... selamat kembali... harap2 kamu tak rindukan bumi asing itu nanti...

wan said...

Oh, nak balik dah ek?

Kirim kirim... nak koala jugak.

Masy said...

ko nk cum kat kedai mamak? tak sangka tak sangkaaa....


nk bruwang koala sekor!

tintaHati said...

Jgn lupa buah tangan utk semua pengunjung setia kat sini...hehehe

Selamat kembali dengan selamatnya...

suzequatro said...

kirim mat salleh oz satu! kehkeh

CiK BaWaNg said...

ooo dah nk balik mesia ker..besnye... jgn lupe pos kanggaru sekor kat korea nih..buah buahan tangan kan

Aku Bukan Bidadari said...

woit..kedai mamak kat mesia dah kena sita ar..dh tutup semuanya
no more roti canai..

lalalalaa

ontahsapo said...

ulau, kau kek mano, den nak kirim sket...

lindosh said...

bro! ole2 jjgn lupe k?

Mr PenyuBiru said...

bro, bawak balik ana dara lebanon sorang dua leh?

TedungS said...

skid
ulau nak? :p

noush
...inikan pula tempat kena tendang hihi

jentayu
itu sudah musti

achik
mantap jgn tak mantap cewahh

missy
bisa dong. bear hug boley la heheh

kemat
tp aku akan rindukan sikap civilize diorang tu lah...

wan
bleh.. bykkk dah aku beli ni

masy
ko citer cum lain ni kot haha

tinta
buah+tangan=klempang aku kot heheh

suze
matsalleh busyuk le, nak ke? heheh

bwg
nnt mati die sampai sana. diet tk sama :D

tiara
aiyoyo kadawale

OS
ado kek sinia

lind
bleh... bleh blah hihi

penyu
ha... ni lah request yg paling mantap, aku setuju ngan ko haha

cjcm said...

Meh balik laa cepat2 sikit.... meriahkan surau kita... :)

ILA said...

dengarnya kangaroo bersepah kat sna.sila import 2,3 ekor ke sini.bley wat zoo mini:p

13may said...

selamat selamat....

jgn lupa beli 'barang' kat aku wei...

blackpurple @ jowopinter said...

Kau kat mana ni bro'?

TedungS said...

CJ
aku tk balik sana la.. kena tukau pg bworth plak

ila
mmg banyak, nak ke??

13may
no hal!! tp brg mende lu kirim tu heheh

BP
ado kek sini lagi ha, tk balik lg

aria ayumi said...

tak lagi nak balik kan. msti perasaan tu sgt best kan. samat pulang *ucap awl2 nih* :D