Majlis Buka Puasa

Sabtu lepas, surau kat apartment aku buat majlis buka posa. Dlm t'hari lagi bini aku dah brok brek ajak keluar beli lauk, aku dah janji ngan ahlil surau nk bawak lauk ayam berlada. Tp aku dok procastinate dgn masa, tau2 dah pukul 5.30 ptg. Apalagi, gelibah la keluar pg beli lauk, TESCO we go. Smp rumah dah kol 6.30 ptg. Mcm Mr Bean la kitorang; masa bilal azan lauk baru je goreng tk sampai 5 min. Nasib baik aku ada, harap bini aku tu lembap la die.. kehkeh

Smp surau tgk Ghafar n the gengs tgh melantak, er.. i meant menjamu selera. AKu tgk lauk, pergh... tau2 je la kan org KL ni, sume fancy giler. black pepper beef, masak lomak fav den, tomyam siyam, aku lost count after 7th dishes. Lepas maghrib, afdal ibadah dulu sabelum melantak, tak baikk..., apalagi kitorang bedal la. Aku tgk ghafar (dia lagi.. ;p), jeff selambak je belasah. heheh.. aku pun surupa la. masa terawih dok belahak (burp-according to cakiap kediah) rasa black pepper, rondang, mcm2 la. NAsib baik tak termuntah atas sejadah tu, kalau tak tk ngaku aku org area tu..

I'm gonna miss this, dang. Baru je nak ok, dah kina pindah lagi.. Tahun depan melantak burger king je la kitorang kot, ish ish..

Comments

Anonymous said…
ooooooooooooo... nak pi aus yer... nak ikut! nak ikut! nak ikut!....

Popular posts from this blog

Kambek

Eidul Mubarak

Krisis Umur